niedziela, 26 stycznia 2014

Zima.

W sumie nie wiem od czego zacząć. Nie pisałam od jakiegoś czasu, ale to tylko i wyłącznie dlatego, że nie miałam wystarczająco czasu. A żeby napisać jakiś sensowny post(z pewnością ten taki nie będzię :)) potrzębuję dłuższej chwili. Postaram się teraz pisać regularnie.
Za tydzień w moim województwie zaczynają się ferie. Ten czas poświęce tylko i wyłącznie na spanie do późna, wyjścia ze znajomymi i szalenie na nartach! Za oknem w końcu panuję prawdziwa zima.Pełno śniegu, zamarznięte gałęzie drzew, temperatura poniżej zera.Ta pora roku potrafi być cudowna, chociaż zdecydowanie tęsknie na letnimi upałami.

A jak wyglądają wasze wymarzone ferie?

1 komentarz:

  1. Ciekawy post. Dla mnie zima powinna być czymś przyjemnym a jak na razie jest zbyt zimno. Ja już mam ferie.
    Będę polecać twojego bloga ponieważ ciekawie piszesz.

    Zajrzysz do mnie? :)
    friiend-best.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

hej ☼
jak już tu jesteś to zostaw jakiś miły komentarz ♥
wulgarne, zawierające niewłaściwe treści komentarze będą usuwane.