piątek, 29 listopada 2013

10 faktów o mnie

Hei Hei ♥
Dzisiaj przychodzę do Was z dzięsięcioma faktami o mnie. To zaczynamy:
1.Bardzo szybko się wzruszam.
2.Nie lubię ubierać choinki.(nie wiem czemu tyyyle osób to uwielbia)
3.Po obejrzeniu jakiegokolwiek horroru, mam dziwne paranoje :D
4.Jestem(niestety)bałaganiarą.
5.W przyszłości chciałabym zamieszkać w Hiszpanii.
6.Uwielbiam czekoladę oreo :D
7.Przedmioty ścisłe są dla mnie istną czarną magią.
8.Aktualnie oglądam dwa seriale-,,Pretty Little Liars'' i ,,Pamiętniki wampirów''(polecam :))
9.Nie lubie oglądać siebie na filmach czy zdjęciach.
10.Chciałabym zostać stomatologiem ;p


Mam nadzieję,że dobrnęliście do końca :D


5 komentarzy:

  1. Czegoś się dowiedziałam o tobie ;) Tez mam podonie bo horrorach... Wyobraxnia nie daje mi spokoju... Pozdrawiam! http://variety-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam właśnie lubię ubierać choinkę :)
    A horrorów to j nie oglądam,bo się....boję
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie ;d
    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. I jestes homo homo, zapomnialas?

    OdpowiedzUsuń

hej ☼
jak już tu jesteś to zostaw jakiś miły komentarz ♥
wulgarne, zawierające niewłaściwe treści komentarze będą usuwane.