sobota, 23 listopada 2013

My lazy saturday ♥

Czy tylko ja wyobrażam sobie sobotę jako wylegiwanie się w łóżku do późna? Kocham spać :3 i gdy muszę wstawać rano do szkoły najczęściej zasypiam i latam później po mieszkaniu jak pomylona.
Teraz, gdy pogoda nie sprzyja wyjsciom na dwór można sobie zaparzyć pyszną herbatkę, siąść na kanapie, otulić się kocykiem i czytać, czytać i czytać. To lubie ♥
Niestety często tego robić nie mogę, ponieważ szkoła mnie ogranicza. Jeśli ja tak narzekam na gimnazjum to aż boję się pomyśleć co będzie w liceum :D



A wy jak lubicie spędzać sobotę?

10 komentarzy:

  1. Też kocham spać <3
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w soboty mam od 10 zajęcia, więc niestety mam mało czasu na odpoczynek :_:

    http://caroline-caaroline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tak samo :D ♥ Uwielbiam spać i dziś spałam do 12 *o*
    Obserwuję :3
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie myślę o liceum..:D
    Kocham spać♥

    Poklikasz w baner vogulec?

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak samo . :)
    Obserwuję i liczę na rewanż .
    friiend-best.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie Sobota bardzo podobna do twojej :)
    Poklikasz w banner sheinside, to dla mnie bardzo ważne a dla Ciebie to tylko chwila . Z góry dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham spać i czytać książki <3
    Obserwuję :) wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w sobotę rano sprzątam, uczę się, ogarniam blogosferę, a później leżę i oglądam seriale, filmy, czytam : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak będziesz w liceum to dopiero będzie mało czasu na cokolwiek. -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. Herbatkaaa ... mmm. Kooocham ! Spróbuj z cynamonem . Pyszna ;)
    Życzę powodzenia w blogowaniu !
    Zapraszam do mnie :)

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

hej ☼
jak już tu jesteś to zostaw jakiś miły komentarz ♥
wulgarne, zawierające niewłaściwe treści komentarze będą usuwane.